9 oct. 2011

Cum sa iti dezvolti spiritul de initiativa


                                                             


       Cum sa iti dezvolti spiritul de initiativa

      Nu vi s-a intamplat sa incepeti o activitate si sa nu o duceti la bun sfarsit?Daca raspunsul este da ,atunci trebuie sa ne mobilizam si sa facem o schimbare.Nu conteaza ce ai facut in trecut,conteaza ce vei face in viitor sa schimbi situatia.
      Noi va oferim  “Juramantul Spiritului de Initiativa”, acesta te va ajuta sa iti duci la bun sfarsit planurile si sa iti realizezi scopurile
      Foarte important:pentru ca acest juramant sa aiba efect trebuie  scris pe o foaie si citit in fiecare zi ,de preferat dimineata  pentru a sti ce aveti de facut in ziua respectiva.
                                                             
                                                           Juramantul Spiritului de Initiativa

        Avand in vedere ca mi-am ales meseria de………..(ex.bancher),imi dau seama ca este datoria mea sa transform acest scop in realitate.
       De aceea,imi voi lua obiceiul sa pun in practica zilnic ceea ce ma va ajuta pas cu pas sa ajung la faza de maestru……….(ex.in banci).
       Stiu ca amanarea este un dusman ucigator al tuturor celor care doresc sa devina lideri,indiferent de domeniu,drept pentru care voi indeparta acest prost obicei in urmatoarele moduri:
      1.Facand un lucru precis si util zilnic,fara sa ma impinge nimeni de la spate.
      2.Cautand pana ce voi gasi cel putin un lucru pe care sa-l pot face zilnic,pe care nu l-am facut pana acum si care sa fie de prêt pentru ceilalti.
     3.Spunandu-I zilnic cel putin inca unei persoane cat de importanta este practicarea acestui obicei de a face ceva fara a fi impins de la spate.
      Am observat ca muschii trupului meu devin tot mai puternici pe masura ce sunt folositi,de aceea am inteles obiceiul de a avea initiativa se poate fixa definitiv,in functie de masura in care este practicat.Mi-am dat seama ca spiritul de initiativa in stransa legatura cu munca mea de zi cu zi nu numai ca voi reusi sa il dezvolt,dar voi atrage si atentia celorlalti,care vor pune mai mult pret pe serviciile mele ca urmare a practicarii acestui sistem.
     Singurul lucru vesnic in univers este ceea ce isi propune cineva in minte,asa ca stabileste-ti un scop si atinge-l,nu opri lucrurile din cauza indolentei.Ucide-o si gata.

Articol scris de Florin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu