16 aug. 2011

Doar alege ...din gandurile tale !






  •          "A alege" inseamna mai mult decat "a fi ", insemna insasi felul in care noi ne dorim sa fim, atat constient cat si inconstient.



  •          Exista o diferenta intre " a alege sa poti" si "a alege sa nu poti" si acea consta in increderea pe care ne-o acordam atunci cand ne dormi un lucru. 



  •          Un om fara succes are o stima de sine scazuta, isi doreste sa aiba succes, dar ii este teama ca intr-o zi se va trezi cu succesul la usa si nu va stii ce sa faca cu el, pe cand un om cu succes isi asuma riscul de a avea succes si de a fi recunoscator pentru ce are. Acesta va stii si in continuare, ca nimic nu este imposibil pentru el.






  •     Din exterior preluam DOAR informatii, pe care le adaptam conform conceptiilor proprii si in functie de acestea, le alegem pe acelea care ne sunt utile si le eliminam pe cele inutile, deoarece nu ne putem umple memoria cu lucruri pe care noi nu le credem logice.



  •          Nimeni nu ne poate face fericiti sau nefericiti, ci noi alegem felul in care ne comportam prin felul in care gandim. Ne intrebam de multe ori : De ce mi se intampla numai mie asta ?, Cum de nu am reusit ?,De ce altii au si eu nu am ? cu un strigat de disperare , raspunsul e simplu :ne-am gandit constient sau inconstient la lucrul acela si cu cat ne-am facut griji ca necazurile vor aparea, surpinzator le-am atras in viata noastra. Ideea este ca ar trebuie sa ne revizium gandurile, sa ni le putem controla , da, stiu pare un pic "obositor" sa controlezi 60 000 de ganduri zilnic, dar o data ce veti invata sa depistati un gand negativ, puteti invata sa-l transformati in unu pozitiv . De exemplu :gand negativ Nu o sa reusesc ! gand pozitiv :O sa reusesc cu brio (argument pertinent si pozitiv ) pentru ca am incredere in mine ! iar in momentul in care v-ati schimbat gandul, veti atrage consecintele gandului respectiv . Nu este greu sa obtii ceva, este greu DOAR daca TU crezi ca un lucru este greu de obtinut !




  •       Ganditi-va la ceva ce va doriti foarte mult ! si acum inchideti ochii si imaginati-va ca se indeplineste ! cum va simtiti ? Surpinzator de fericit, nu-i asa ? gadnindu-va constant la indeplinirea dorintei veti avea surpinderea in la momentul potrivit vi se va indeplini pentru ca voi ati atras cel lucru in viata voastra !




  •       Suntem des pusi in fata diferitelor situatii in viata si rar ne dam seama de capacitatea noastra de a " iesi cu bine" din fiecare dificultate. Ne concentram pe rezolvarea problemei si nu ne dam seama cat suntem de puternici ,de luptatori  si cat de mult ne dorim sa iesim teferi. Si in final, cand totul se termina, ne bucuram cateva secunde pentru victorie si iar reluam cursul vietii cu ale sale marete provocari cu care dam piept.



  •           Daca ne-am opri 5 minute zilnic si am fi RECUNOSCATORI pentru tot ce avem, cred ca am putea sa ne creem propria lume de fericire, asa cum marile firme creaza cele mai bune produse in " fabricile lor de fericire" , asa si omul prin GANDURILE lui poate crea o lume plina de satisfactii.
    


                                             Alegeti-va gandurile !


Articol scris de Georgiana

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu